حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

کپی،تکثیر و انتشار محتوا "با هر نامی" مجاز است

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ق.ظ

خودبینی!

خودبینی یعنی...

 

  ... من آنقدر کورم که غیر از خودم را نمی بینم.

  ... من آنقدر نادانم که یک هفت میلیاردم را برابر با یک می دانم.

  ... دنیای من آنقدر تاریک است  که درآن دیگران دیده نمی شوند

  ... خدایی که من می پرستم آنقدر کوچک و ضعیف است که فقط یک مخلوق دارد

 

خودبینی یعنی...

       جهالت، کوری، تاریکی، کوته بینی، قشری گری، توهم زدگی 

نظرات  (۲)

الحمدلله
استفاده کردم. خیلی خوب/خیلی خیلی خوب
پاسخ:
الحمد لله
سلام برادر 
قلمت سبز 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">