حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

کپی،تکثیر و انتشار محتوا "با هر نامی" مجاز است

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۱ ب.ظ

نام های کوچک

📈نام های کوچک📈

کوچک که بودم مرا با #اسم_کوچک صدا می زدند. 

بعدها... 
  نام خانوادگی،
  شماره کلاس و نام مدرسه،
  رشته تحصیلی و اسم دانشگاه، 
  نام شغل و عنوان سازمانی و..... 

 یکی یکی به #واژگان_معرفی_من، اضافه شدند. 

من بزرگ شدم... 
آن اسم ها یکی یکی از معرفیم #جا ماندند.... 

مانده ام این بار خودم را چه بنامم که دوباره وسط راه جا نماند؟ 🤔

@dasanak

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">