حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

کپی،تکثیر و انتشار محتوا "با هر نامی" مجاز است

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ق.ظ

خالی بندی در خلوت!

                         گل زیباست چه در خانه ی "من" باشد چه در خانه ی تو

         معصومیت دوست داشتنی است چه در فرزند "من" باشد چه در فرزند تو

                           مادر محترم است چه در خانواده ی "من" باشد چه در خانواده ی تو

                                  انسان عزیز است چه در همسایگی "من" باشد چه در همسایگی تو

                                    .......

     اصلا مگر من، "حق" هستم

        که دوری یا نزدیکی به "من"، شاخص زیبا بودن، دوست داشتن، گرامی داشتن باشد؟

                              مگر من، "هست آفرین" هستم  که مقربین به "من" هست تر باشند؟

 

استجیر بالله !

من، "حق" نیستم که ...

                    ... گلهایی برایم زیبا باشند که در خانه ی "من" اند

          ... پدر/ مادری برایم گرامی باشند که  منسوب به "من" اند

                    ... برادر/ خواهری برایم عزیز باشند که در خانواده ی "من" اند

                    ... کودکانی برایم دوست داشتنی باشند که از خون "من" اند

                   ....

نه! نه!

   " من "

           و

     دور و نزدیک بودنِ  

            خونی،قومی،جنسی،سنی،جغرافیایی، تاریخی،نژادی، زبانی

                                                                                              به " من "

 

      شاخص درستی برای " تقسیم محبت" و "تسهیم ارادت"  نیست! 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۴
00 :00

نظرات  (۶)

سلام
متن هایتان خیلی تأمل برانگیزند...
خیلی زیاد
دقیق
دوست داشتنی
و پر از تلنگر...
همیشه در صراط مستقیم بنگارید.
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۵:۴۸ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
حق..
به راستی که چنین است..

خدایاازمنیت های خویش تنها به توپناه میبرم...
۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۲:۲۱ ☂ ℳαℋℬℴℴℬℋℰ ☂
سلام،خیلی ممنون از نظراتون :)
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۳:۲۸ پایگاه اطلاع رسانی مشایخی
سلام استفاده کردم جالب بود از حضورت هم متشکرم
پاسخ:
سلام علیکم و رحمت الله
سلام آفرین دوست عزیز همین رو بگو
درنظام حقوقی اسلام ملاک همه چیز "حق است"
به قول حاج آقا قرائتی درقرآن حتی "یقتلون النبیین " به "بغیرالحق" مقید شده است یعنی قتل پیامبر هم زشتی اش به این خاطر است که برخلاف حق است
اما در نظام های حقوقی اومانیستی امروز دنیا هم چیز به منیت و لذت وشهوت افراد موکول شده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">