حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

کپی،تکثیر و انتشار محتوا "با هر نامی" مجاز است

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ق.ظ

زبان حال یک فرزند

بابا،مامان! "تربیت من" بهانه ایست برای "بزرگ شدن شما"!
موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۲
00 :00

نظرات  (۶)

سلام

به چه قیمتی؟

به قیمت خراب کردن زندگی یه بچه ؟!!

پاسخ:
سلام، عرض شده " تربیت" فرزند نه "خراب کردن" ، اگر پدر و مادر برای آباد گردن زندگی فرزندشان بکوشند، بیش از آباد شدن زندگی فرزندشان زندگی خودشان آباد می شود

ازینکه به سایتم سر زدید ممنونم

لینکتون میکنم، اگر خواستید لینکم کنید....

نوشته هاتون تازه بود و خیلی قشنگ.ممنون.

پاسخ:
ما-ان شاء الله-  پیروان پیامبری هستیم که از بس به حرف بقیه "گوش" می کرد عده ای به تمسخر او را گوش می خواندند: 

مِنْهُمُ الَّذِینَ یُؤْذُونَ النَّبِیَّ وَیِقُولُونَ هُوَ أُذُنٌ قُلْ أُذُنُ خَیْرٍ لَّکُمْ یُؤْمِنُ بِاللّهِ وَیُؤْمِنُ لِلْمُؤْمِنِینَ وَرَحْمَةٌ لِّلَّذِینَ آمَنُواْ مِنکُمْ ... توبه -61 

http://pouke140.blog.ir/1393/08/05/40-poster%20cheshmane%20abas
خیلی عالی
نَظریه بزرگ شدن کودَک درون با کودکِ برون ..
هعی ...

جناب بلاگ خیلی قَشنگی دارید..
لینک خواهید شد..
:(
سلام.
برای منی که خودم تربیت بچه به دوشم هست , اینو خوب متوجه میشم.
همیشه با خودم فکر میکردم سعی میکنم قبل از فرزنددار شدن , خودم رو تربیت کنم.اما الان  میفهمم که گاهی هم باید از بچه یاد گرفت.درس گذشت , درس سادگی,درس یکرنگی و بی آلایشی.
به قول مرحوم دولابی که فرمود :بزرگترها دست و پایشان سرجاست اما دلشان نه ولی کودکان شاید دست و پایشان مثل ما مرتب و همه چیز سرجا نباشه ولی دلشان سرجاست!
سلام...
کاش یادمان باشد که بچه ها، آینه ای تمام نما هستند از حرکات ما...
تا خودمان درست نشویم، او هم تربیت نمی شود.
باقی خدا وبس
پاسخ:
سلام ... شاه کلید تربیت دوسویه همان است که اشاره کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">