حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

کپی،تکثیر و انتشار محتوا "با هر نامی" مجاز است

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ

خیال پردازی در خلوت!

چون "من" منتظر هستم، اتوبوس باید بایستد علیرغم پُر بودنش

چون "من" سوار شده ام، اتوبوس باید نایستد علیرغم خالی بودنش

چون "من" سواره ام، پیاده باید توقف کند علیرغم حق تقدمش 

چون "من" قرمز/آبی هستم، رقیب باید شکست بخورد علیرغم بهتر بازی کردنش

چون "من" ایرانی هستم، خارجی ها ....

چون "من" زن هستم، مرد ها  ....

چون "من" مرد هستم، زن ها .... 

چون "من"  آمده ام، آیندگان.... 

چون "من"  ....

 

وای

        چه  کَم  می شد، توقع ها

            چه زیاد می شد، تحمل ها

               چه دگرگون می شد، رنج ها

                   چه منقلب می شد، شادی ها

                           چه بزرگ می شد، دنیاها                               

                                 اگر "من"، معیار نبود!

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷
00 :00

نظرات  (۱۹)

۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۶ مهدیار رضوی
بسم الله الرحمن الرحیم

اگر همین من من ها نبود این همه حق اهل بیت علیهم السلام غصب نمی شد
چون اکثر خلفای ظلم جور میدونستن حق مال کیه اما این من من ها نذاشت
وحق رو چون دانه ای در خاک میپوشندند چون اگه حق به حقدار میرسید تو دلشون میگفتن که یعنی من که صاحب قدرتم بیام از این آقا اطاعت کنم
خلاصه یکی یکی گل های پیامبر صل الله علیه وآله وسلم رو در خاک پنهان میکردند غافل از این که نمی دونستن کسی نور خدارو نمی تونه خاموش کنه
الدعا
یاعلی

حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته: شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.

---------------------------------------------------------

سلام همسنگر

وبگاه خوبی دارید...

اگر مایلید به سایت حقیر هم سری بزنید...

اگر خواستید تبادل لینک کنید هم مارو با نام"راه شهدا"لینک کنید بعد خبر بدید

"یاعلی"

و متاسفانه هست
پاسخ:
هست!
سلام دوست عزیز
خشحال شدم از اینکه به وبم اومدی!! خوشحال میشیم که تبادل لینک داشته باشیم!!

در مورد این مطلبتم دیروز یا پری روز منتظر اتوبوس واحد بودم  که همیسن فکرا رو داشتم می کردم
پاسخ:
اتوبوس های واحد حتی در خلوت های ما هم هستند!
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۲ منور الفکر
حرفتان را فهمیدم ولی دوست دارم بگم
بامزه بود...
پاسخ:
حرف بامزه باشد خودش صنعتی است
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۹ سمیرا رضائی
خیلی زیبا بود
پاسخ:
 حکایت یک تلخی می تواند زیبا باشد؟
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۲ الهام صباحی
با سلام .ممنون که مطالب به وب بنده سر میزنید . سپاس از حضورتان
پاسخ:
سلام 
مرا عهدی است با جانان ...
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۱ کمی بودن ...
امان ازدست همین من های من!
پاسخ:
اللهم انی اسئلک الامان

آدم‌ها زندگی می‌کنند… انسان‌ها زیبا زندگی می‌کنند !

آدم‌ها می‌شنوند !… انسان‌ها گوش می‌دهند

آدم‌هامی‌بینند… انسان‌ها عاشقانه نگاه می‌کنند !

آدم‌هادر فکر خودشان هستند…

انسان‌ها به دیگران هم فکر می‌کنند

آدم‌هامی‌خواهند شاد باشند انسان‌ها می‌خواهند شاد کنند !

آدم‌ها،اسم اشرف مخلوقات را دارند…

انسان‌ها اعمال اشرف مخلوقات را انجام می‌دهند !

آدم‌هاانتخاب کرده‌اند که آدم بمانند…

انسان‌ها تغییر کردن را پذیرفته‌اند، تا انسان شدند !

آدم‌هامی‌توانند انسان شوند… انسان‌ها در ابتدا آدم بودند !

آدم‌ها.. انسان ها ...

آدم‌هاآدم‌اند… انسان‌ها " انسان !

اما ...

آدم‌هاو انسان‌ها هر دو انتخاب دارند ...

اینکه آدم باشند یا انسان، انتخاب با خودشان است .

نیاز نیست انسان بزرگی باشید،

انسان بودن خود نهایتِ بزرگی ست .

پاسخ:
آیا جای آدم و انسان نباید عوض شود؟
باروضۀ حسین نفس تازه می کنم ؛

وقتی هوای شهر نفس گیر می شود ...
پاسخ:
روضه اش نفس تازه می کند مرامش چه خواهد کرد؟
سلام پست هات خیلی زیباست 
خدا خیرت بده...
پاسخ:
امانتی است که باید به اهلش برسد.
«من».
پاسخ:
مَن ؟
۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۸:۰۶ وادی ایمن
با سلام و عرض ادب مجدد.

با پستی مهم به روزیم.لطفا با ما همراه باشید.

۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۳ بنت شهرآشوب
ای کاش من معیار نبود...
پاسخ:
ای کاش
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۹ فانوس جزیره - گمنام
وای بر من...
چقدر جالب ازین که انگلیسیها هم «من» دارند:
man= مرد (البته اگر بتوان گفت ،مَرد)-چون این روزا چیزی که پیدا نمیشه همون مَرد ه که مُرد ه
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۸ مهران اصانلو
سلام عالی بود با اجازه کپی کردم
بسیار زیبا بود.
پاسخ:
گوارای وجود
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۱ منفس الکرب
فوق العاده خیلی وقته که قصد کردم برم بخوابم اما وبلاگ شما نمیزاره
انشاالله روز به روز به تفکر و فروتنی شما اضافه بشه
۰۳ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۱ std testing near me
ما یک گروه از داوطلبان هستیم و یک طرح جدید در جامعهمان باز میکنیم.
سایت شما با اطلاعات مفید برای کار به ما ارائه داد. شما
یک فرآیند چشمگیر انجام داده ایم و تمام گروه ما این کار را خواهند کرد
از شما سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">