حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

کپی،تکثیر و انتشار محتوا "با هر نامی" مجاز است

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ق.ظ

تکاثر


یعنی ...

... بی توجه به "مقصد" هِی بلیط های "متعدد" بخرم و به "تعدد" آنها بنازم.

... بی توجه به "کارکرد" ثروت، هِی ثروت "بیشتر" تلنبار کنم و به  "کثرت" آنها ببالم .

... بی توجه به "کارکرد" نماز، هِی نماز بخوانم و به "کمیت" آنها افتخارکنم .

 

... بی توجه به "نتیجه" به این دلخوش کنم که بلیطهای من، ثروت من، شهرت من، مقام من، نماز من، سواد من، زنگ خور موبایل من، مراجعه کنندگان وب من، لایکهای من و ....  از فلانی ها بیشتر است.  

... بدون توجه به مقصد هِی وسیله های مختلف و متعدد جمع کنم و به کثرت آنها  بنازم.

... مغلوب عدد ها و مفتون کثرت ها شوم و در کمیت ها بمانم.

... آنقدر سرگرم قالب ها شوم که از قلب باز مانم و آنقدر به پوست ها  دلخوش کنم که مغز را فراموش کنم.  

                              


موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۰۶
00 :00

نظرات  (۱۰)

بسیار خوشحال شدم از دیدن وب لاگتان.
موضوع مورد علاقه من را کار میکنید.


ان شاالله خداوند برکت بدهد.
 
پاسخ:
الحمد لله، به دعای خیر شما برکت داده و یقینا برکت مضاعف خواهد داد
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۹ وادی ایمن
مغلوب عدد ها و مفتون کثرت ها شوم و در کمیت ها بمانم.

سلام و عرض ادب.

بله همینطوره پناه بر خدا.

سپاس از مطالب مفید شما.

پاسخ:
سلام 
... ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم
سلام
فقط خدا به ما رحم کند
....................
در پناه حق
پاسخ:
و هو ارحم الرحمین 
سلام علیکم
بهره بردم
سپاس
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۱ حدیث سامی
سلام...
عالی بود...
همیشه ب هرچی فکر میکنم... طول نمیکشه ک جوابشو میگیرم...
*خداجونو* شکر
پاسخ:
شکر خدا
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۰ در مسلخ عشق
سلام؛ آفرین چه زیبا تضادها و کمیت ها را نقد کردید.
 این جمله : [ بی توجه به "کارکرد" نماز، هِی نماز بخوانم و به "کمیت" آنها افتخارکنم ] خیلی بهم چسبید.
پاسخ:
سلام
آفرین جان آفرین پاک را 
نوش جان 
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۱ ღ فاطمه ღ
احسنت ...
۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۵ فاطمه سادات
:)
من ِبیسواد هم خوشم آمد!
بسیار خوب!
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۱ دختر پاییزی
خیلی عالی
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۲ حیـدر کـرار
سلام
عالیست واقعا
لینک شدید..
بـا قـرار دادن لینک حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">