حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

کپی،تکثیر و انتشار محتوا "با هر نامی" مجاز است

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ق.ظ

زهرخند!

       گفتند : اگر یک " فرصتِ نماز"  بِهِت بِدَ ن  چکار می کنی؟

       گفتم : سریع تمامش می کنم و دنبال کارهای شخصیم میرَوَم!

       گفتند :  اگر یک "سفره غذا"  بِهِت بِدَ ن  چکار می کنی؟

       گفتم :  سریع خلاصش می کنم و دنبال غدای فردا می دَوَم

       گفتند : اگر  یک "فرصتِ تحصیل" بهت بِدَ ن چکار می کنی؟

       گفتم : سریع دُ دَرَش می کنم و سر کار می رَم .

       گفتند :  اگر  یک فرصتِ کار بِهِت بِدَ ن چکار می کنی؟

       گفتم : تا بتونم مرخصی می گیرم  و ادامه تحصیل می دَم

       گفتند: اگر یک عمر، فرصتِ زندگی بِهِت بِدَ ن چکار می کنی؟

       گفتم :   هر روز همان روز را می فروشم تا "فردا" بخرم !

           در حالیکه تمام آن فرصتها را دادند و تمام آن کارها را کردم و می کنم ...

 

           گفتند : به او گفتند اگر یک کامیون پول بِهِت  بِدَ ن چکار می کنی؟

        گفت :  بیست هزار تومن میگیرم خالیش می کنم!

       آی خندیدم ..... 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۳
00 :00

نظرات  (۱۲)

۰۳ دی ۹۳ ، ۱۰:۳۰ یک خبرنگار ...
سلام ،
گاهی باید از خودمون بپرسیم : " به کجا چنین شتابان " ... ؟!؟!
پاسخ:
سلام، گاهی آهی 

بخند هرچندغمگینی

ببخش هرچند مسکینی

فراموش کن هرچند دلگیری

زیستن اینگونه زیباست

بخند وفراموش کن

هرچند میدانم که آسان نیست

پاسخ:
ببخش هرچند مسکینی 
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۲ کمی بودن ...
:)
:(
پاسخ:
...
عجب....

اون کامیونه منو کشته فقط :)
پاسخ:
عجب ..
۰۳ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۷ وبلاگ شمس
سلام بر شما
چقدر واقعی بود
یک دوستی داشتم همش  جوک  تعریف می کرد یادمه یک بار می گفت:
یک روز به یک بابایی میگن اگر بتونی فقط یک آرزو بکنی و بهش برسی آن چیه؟
گفت یک نوشابه می خواهم که اصلا تمام نشه...
گفتند نه یک آرزوی دیگر بکن
آن بابا گفت نه که نه اینو می خواهم
گفتن باشه فکر کن می تونی دو تا آرزو کنی حالا آن یکی چیه؟
گفت دو تا نوشابه می خواهم که اصلا تمام نشه:)
۰۳ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۹ وبلاگ شمس
ای کاش بدانیم دقیقا از زندگی چی می خواهیم
هدفمون معلوم باشه بد نیست
بلاتکلیفی درد بزرگیه...

پاسخ:
ای کاش
اگه یبار فرصت مرگ بهت بدن چیکار میکنی ؟
میگم :  ...
پاسخ:
برو بعدا بیا کار عقب مانده زیاد دارم
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۰ وبلاگ شمس
سلام
شمس برای آخرین بار بروز شد.
پاسخ:
سلام
آخرین بار ؟
۰۵ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۷ دولت مهدی
عرض سلام و ادب

مطالب نگاشته شده در وب زیبا و پر محتوای حضرتعالی بسیار نو و قابل تأمل است

ان شاالله در این مسیر که مسیر هدایت و نور است و به ولایت و آگاهی میرسد ثابت قدم بمانید
اللهم عجل لولیک الفرج
دعایمان کنید که محتاجیم
پاسخ:
به دعای شما 
۰۶ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۱ قلم بانو
سلام
وقت از کفمان می رود و هنوز نمی دانیم کجای کاریم...
پاسخ:
ان الانسان لفی خسر ..
متاسفانه همین است
من که خودم را می شناسم (!) عرض می کنم که همین است
بدیش این است که میدانی و حال تغییر خودت را نداری!
(کاش این کد امنیتی رو برمیداشتید: تو تنظیمات میشه)
پاسخ:
برداشتم جناب مصطفی 
بنده شخصا هیچ کاری از دستم بر نیاد، تو از دست دادن فرصت هام فوق تخصصص دادرم.
امید وارم بقیه مثل من نباشند و اگر بودند انشائالله که خدا توفیق بندگی و استفاده مردن از فرصت ها به ما عنایت بفرماید
پاسخ:
ان شاء الله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">