حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ : از نعمت پروردگارت سخن بگو

حدیث نعمت

کپی،تکثیر و انتشار محتوا "با هر نامی" مجاز است

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

تنگنا !؟

شاید ...

   تن به همان تنگنایی داده ایم که یوسف(ع)

                            زندان را از آن دوست تر می داشت:

رَبِّ السِّجْنُ أَحَبُّ إِلَیَّ مِمَّا یَدْعُونَنِی إِلَیْه – سوره یوسف آیه 33 


نظرات  (۴)

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱ منور الفکر
در این روزها
که
گلدان های شقایق می رسند از راه
خاکی و با لبخندهای عزیزشان...
خود من در خود من زندانی است ...
امشب عجیب شبیه این متن هستم ..
از نعمت پروردگارت سخن بگو ...گاهی ادمی نمی فهمد ....نمی فهمد دلش می خواهد که این نعمت را بفهمد اما نمی فهمد ..
پاسخ:
همان که دلش بخواهد خودش خیلی است
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۳ حـــســیــن خوارزمی
زیبا بود
سلام من بعد از مدت ها باز اومدم!
نوشته ها از خودتون هستند؟(شما نویسنده اید؟)

پاسخ:
سلام، خوش آمدید
"من همه او، او همه او، ما همه او، هر که و هر جا همه او .... "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">